Celoroční

FALKEN EuroAll Season AS210 EURO 225/60 R17 103V XL CELOROČNÍ

Rozměry: 
225/60-17
Zátěžový index: 
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
70 dB

zobrazit více

Doba dodání: 3-7 dní
2 874 Kč / ksbez DPH 2 375 Kč / ks
DOT do 3 letveškeré nabízené pneumatiky dle DOT mladší 3 let

Parametry

EAN: 
4250427420233
Kód výrobce: 
332592
Sezóna: 
celoroční
Výrobce: 
FALKEN
Dezén: 
AS210 EUROALL SEASON
Rozměry: 
225/60-17
Šířka: 
225
Profil: 
60
Průměr: 
17
Zátěžový index: 
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
70 dB

Doplňkové parametry

3PMSF

Popis

Nástupce systému EUROALL SEASON AS200 má díky konstrukci drážky ve tvaru písmene V, která zajišťuje větší hloubku drážky a tím zlepšuje průtok vody, optimalizovaný výkon na suchých a mokrých silnicích a maximální odolnost vůči aquaplaningu. Vlastnosti aquaplaningu byly ve srovnání s předchůdcem zlepšeny o 8% a hodnoty brzdného účinku za mokra byly vylepšeny o 6%. Dlahy pneumatiky se při jízdě přizpůsobují směru trakce, zajišťují optimalizovaný přenos výkonu a tím zajišťují vynikající přilnavost ve sněhu a ovládání za každého počasí. S tímto vícesměrným polohováním lamel lze brzdnou dráhu znovu optimalizovat, zejména na zasněžených silnicích. Díky použití technologie Advanced 4D-Nano Design ve vývoji materiálu pro EUROALL SEASON AS210 se počet najetých kilometrů zvýšil o 10% ve srovnání s jeho předchůdci. Kromě toho je za zlepšené vlastnosti za mokra také odpovědné optimální zesíťování složek směsi na nano úrovni. Zdroj: https://www.falkenreifen.de

Podobné

Celoroční
155/65-14
75

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

T

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

71 dB
Celoroční
175/60-16
82

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

H

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

69 dB
Celoroční
82

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

T

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

69 dB
Celoroční
175/65-15
88

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

H

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
185/55-15
86

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

H

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
185/60-16
86

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

69 dB
Celoroční
185/65-15
92

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

T

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
195/55-15
89

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
195/55-16
91

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
195/60-15
92

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
195/60-16
93

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
195/65-15
95

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
205/55-19
97

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
205/65-15
99

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

H

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Celoroční
205/65-16
95

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

H

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

71 dB
Celoroční
215/45-17
91

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

W

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB

Alternativy

Celoroční
225/60-17
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Celoroční
225/60-17
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

B

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Celoroční
225/60-17
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Celoroční
225/60-17
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Celoroční
225/60-17
103

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

V

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB