Návěsová

CONTINENTAL HTR 315/80 R22.50 156/150K 156K

Rozměry: 
315/80-22.5
Zátěžový index: 
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
70 dB

zobrazit více

Doba dodání: 3-7 dní
13 048 Kč / ksbez DPH 10 783 Kč / ks
DOT do 3 letveškeré nabízené pneumatiky dle DOT mladší 3 let

Parametry

EAN: 
4019238239812
Výrobce: 
CONTINENTAL
Dezén: 
HTR
Rozměry: 
315/80-22.5
Šířka: 
315
Profil: 
80
Průměr: 
22.5
Zátěžový index: 
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
70 dB

Popis

Radiální pneumatiky pro nákladní vozidla, regionální provoz, přívěs / vlečná náprava. Flexibilní oblasti použití, různé podmínky na silnici, různé podmínky naložení. Vzdálený distributor pro kombinovaný dálkový a distribuční provoz. Nadprůměrný počet najetých kilometrů, vysoká odolnost, optimální přilnavost za každého počasí.

Podobné

Návěsová
205/70-15
124/122

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

J

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Návěsová
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Návěsová
7.50-15
135/133

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

G

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

71 dB
Návěsová
8.25-15
143/141

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

G

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

71 dB

Alternativy

Návěsová
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

B

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Návěsová
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Vodící
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Záběrová
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

A

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.

74 dB
Vodící
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB