Nákladní/autobusové

CONTINENTAL HSW2 SCANDINAVIA 315/60 R22.50 154/150L TL PŘEDNÍ NÁPRAVA M+S

Rozměry: 
315/60-22.5
Zátěžový index: 
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
73 dB

zobrazit více

Doba dodání: 3-7 dní
17 126 Kč / ksbez DPH 14 154 Kč / ks
Produktové fotografie jsou ilustrační
DOT do 3 letveškeré nabízené pneumatiky dle DOT mladší 3 let

Parametry

EAN: 
4019238518542
Kód výrobce: 
0513011000
Výrobce: 
CONTINENTAL
Dezén: 
HSW2 SCANDINAVIA
Rozměry: 
315/60-22.5
Šířka: 
315
Profil: 
60
Průměr: 
22.5
Zátěžový index: 
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
73 dB

Doplňkové parametry

3PMSF

Popis

Nový model HSW 2 SCANDINAVIA, dezén běhounu se liší od modelu HDW 2 v tom, že podélné drážky ve tvaru kapsy jsou výraznější pro optimální odvod vody a stabilitu řízení. I zde se používá inovativní nová konstrukce profilu pásového bloku se stovkami příčných drážek a lamel. Nový žebrový profil, jehož příčné listy se při kontaktu s vozovkou otevírají, díky četným kontaktním hranám zajišťuje optimalizovanou boční oporu a přilnavost na hladkých vozovkách. Široké ramenní žebro s přídavnými příčnými lamelami ideálně podporuje nový HSW 2 SCANDINAVIA proti příčným silám, které se vyskytují při zatáčení. Zdroj: Continental

Podobné

Nákladní/autobusové
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
355/50-22.5
156

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB

Alternativy

Nákladní/autobusové
315/60-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

B

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

70 dB
Dodávkové
315/60-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB