Nákladní/autobusové

KAMA NF-501 315/70 R22.50 154/150L 152/148M

Rozměry: 
315/70-22.5
Zátěžový index: 
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
74 dB

zobrazit více

Momentálně nedostupné
Produktové fotografie jsou ilustrační
DOT do 3 letveškeré nabízené pneumatiky dle DOT mladší 3 let

Parametry

EAN: 
4604727000266
Kód výrobce: 
506KAEABX
Výrobce: 
KAMA
Dezén: 
NF-501
Rozměry: 
315/70-22.5
Šířka: 
315
Profil: 
70
Průměr: 
22.5
Zátěžový index: 
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

Valivý odpor: 
C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
74 dB

Doplňkové parametry

3PMSF

Podobné

Alternativy

Nákladní/autobusové
315/70-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

71 dB
Nákladní/autobusové
315/70-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/70-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/70-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB
Nákladní/autobusové
315/70-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

C

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

72 dB