Nákladní/autobusové

SAVA (GOODYEAR) ORJAK 5 315/60 R22.50 152/148L ZADNÍ NÁPRAVA M+S 3PMSF

Rozměry: 
315/60-22.5
Zátěžový index: 
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

Valivý odpor: 
D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
75 dB

zobrazit více

Doba dodání: 3-7 dní
11 332 Kč / ksbez DPH 9 365 Kč / ks
Produktové fotografie jsou ilustrační
DOT do 3 letveškeré nabízené pneumatiky dle DOT mladší 3 let

Parametry

EAN: 
5452000582423
Kód výrobce: 
570669
Výrobce: 
SAVA (GOODYEAR)
Dezén: 
ORJAK 5
Rozměry: 
315/60-22.5
Šířka: 
315
Profil: 
60
Průměr: 
22.5
Zátěžový index: 
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

Rychlostní index: 
L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

Valivý odpor: 
D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

Přilnavost na mokru: 
B

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.

Hlučnost: 
75 dB

Doplňkové parametry

3PMSF

Popis

Trakční pneumatika ORJAK 5 byla speciálně vyvinuta pro zlepšenou robustnost a odolnost ve všech silničních aplikacích ve spojení s celoroční vhodností s vysokým potenciálem kilometrového výkonu.

Vysoký kilometrový výkon pro všechny silnice.
Využijte rozmanitost pro širokou škálu aplikací od dálkové dopravy po regionální a doručovací dopravu.
Vylepšená odolnost proti zranění na všech podmínkách povrchu vozovky při náročném používání. Zimní vhodnost (3PMSF) s vysokou přilnavostí za mokra až k hranici opotřebení.

Zdroj: https://www.sava-tires.com/

Podobné

Nákladní/autobusové
295/60-22.5
150/147

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

K

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

74 dB
Nákladní/autobusové
295/80-22.5
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

M

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 130km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

74 dB
Nákladní/autobusové
315/70-22.5
154/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

74 dB
Nákladní/autobusové
315/80-22.5
156/150

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

74 dB

Alternativy

Nákladní/autobusové
315/60-22.5
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

B

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

B

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.

D

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
U osobních automobilů se označení D nevyužívá.

73 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

D

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

69 dB
Nákladní/autobusové
315/60-22.5
152/148

Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.

L

Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.

B

Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.

C

Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.

73 dB