CONTINENTAL SCANDINAVIA HS3 ED 385/55 R22.50 160K /158L PŘEDNÍ NÁPRAVA M+S 3PMSF
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 110km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Doplňkové parametry
Popis
Nová Conti Scandinavia HS3 ED je pneumatika pro řízenou nápravu speciálně vyvinutá pro přepravu zboží v zimních podmínkách na silnici i mimo ni, stejně jako pro přepravu dřeva a použití v hornictví a na stavbách. Zkratka „ED“ znamená „extra odolná“ (extra odolná) a podtrhuje schopnost pneumatiky zvládnout všechny výzvy, kterým musí pneumatika pro řízenou nápravu odolávat ve výjimečných zimních podmínkách. Tato pneumatika nabízí nejlepší zimní trakci pro vozidla s náročnými podmínkami řízení požadovanými v různých podmínkách vozovky. Conti Scandinavia HS3 ED byl vyvinut pro použití především ve skandinávských zemích EU s drsnými zimními podmínkami, ale také v horských oblastech se zasněženými silnicemi ve střední a východní Evropě. Byl vyvinut na základě intenzivních studií trhu a aplikací a diskusí se zákazníky. V důsledku toho byla jasná potřeba větší robustnosti, lepší odpudivosti kamínků a větší odolnosti proti poškození kamínky.
Zdroj: Continental