BRIDGESTONE R249 II EVO ECOPIA 355/50 R22.50 156L VÝPRODEJ
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Popis
S novým R249II EVO Ecopia představuje Bridgestone pneumatiku řízení nápravy nákladního vozidla, která díky vynikajícímu počtu najetých kilometrů vede k dalším optimalizovaným nákladům na kilometr *. R249II EVO Ecopia bude k dispozici ve velikosti 315/60R22,5. Díky výrazně nižšímu nepravidelnému oděru je dosaženo výrazně vyššího počtu najetých kilometrů. Současně se snižuje valivý odpor, což zvyšuje palivovou účinnost vozového parku. Vyšší počet najetých kilometrů Nová technologie rozděluje zrychlení a brzdné síly působící na pneumatiku rovnoměrně a přispívá tak k výrazně menšímu nepravidelnému opotřebení. Díky optimalizaci linie jatečně upraveného těla a rozložení napětí v balíčku pásů se snižuje otěru generovaný na ramenním žebru. Z tohoto důvodu je pneumatika odolnější a může dosáhnout výrazně vyššího počtu najetých kilometrů. Díky nejnovější směsi pryže NanoPro-Tech je tření mezi různými gumovými vrstvami sníženo, takže se při rotaci pneumatiky ztrácí méně energie na povrchu pneumatiky. Díky výjimečnému počtu najetých kilometrů a trvanlivosti EVO Ecopia R249II neohrožuje palivovou účinnost. Vyšší nosnost Jako nejmladší člen řady EVO je R249II EVO Ecopia vybavena technologií turn-in-ply. Silnější a robustnější patka zvyšuje životnost pneumatiky a umožňuje přepravu větších nákladů. Zdroj: https://www.bridgestone.de/lkw-und-busse/news/2014/01/new-bridgestone-r2...