PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R20 105W XL FSL (R1) P-ZERO (NEU) [Audi]
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Popis
Informace k produktu:
Výrobce:
PIRELLI TYRE SPA
Viale Piero e Alberto Pirelli 25
20126 Milano
Italien
Podobné
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení).
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení).
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení).
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení).
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení).
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R20 105W XL FSL (R1) P-ZERO (NEU) [Audi] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R20 105W XL FSL (R1) P-ZERO (NEU) [Audi]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-detail/public/galerie/2025/10/28/539866_1761613812.jpeg?itok=OqZqyaZn)

![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 215/40 R18 89Y XL FSL P-ZERO (NEU) (*) [BMW] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 215/40 R18 89Y XL FSL P-ZERO (NEU) (*) [BMW]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/01/05/503857_1736035840.jpeg?itok=vJaLBEK6)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 235/35 R20 92Y XL FSL (ELECT) (T2) (NCS) P-ZERO (NEU) [Tesla] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 235/35 R20 92Y XL FSL (ELECT) (T2) (NCS) P-ZERO (NEU) [Tesla]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/01/05/500019_1736035837.jpeg?itok=d5J9ELsm)

![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 245/40 R19 98Y XL FSL (MO-P) (NCS) P-ZERO (NEU) [Mercedes] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 245/40 R19 98Y XL FSL (MO-P) (NCS) P-ZERO (NEU) [Mercedes]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/04/28/514000_1745795415.jpeg?itok=lGq-B-JM)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 245/40 R20 99Y XL FSL (*) (NCS) P-ZERO (NEU) [BMW] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 245/40 R20 99Y XL FSL (*) (NCS) P-ZERO (NEU) [BMW]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/04/12/503161_1744463467.jpeg?itok=fuXeXxd_)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/35 R21 98Y XL FSL (A6B) P-ZERO (NEU) [Aston Martin] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/35 R21 98Y XL FSL (A6B) P-ZERO (NEU) [Aston Martin]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/04/12/499477_1744463453.jpeg?itok=P2dThw0L)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R20 101Y XL FSL (A6B) P-ZERO (NEU) [Aston Martin] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R20 101Y XL FSL (A6B) P-ZERO (NEU) [Aston Martin]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/01/05/502250_1736035840.jpeg?itok=S-sOOhXI)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R21 102Y XL FSL (*) (KS) (NCS) (S-I) SEAL INSIDE P-ZERO (NEU) [BMW] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R21 102Y XL FSL (*) (KS) (NCS) (S-I) SEAL INSIDE P-ZERO (NEU) [BMW]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/10/03/537926_1759464630.jpeg?itok=9fNy81xh)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R21 102Y XL FSL (*) P-ZERO (NEU) [BMW] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R21 102Y XL FSL (*) P-ZERO (NEU) [BMW]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/04/14/507101_1744585814.jpeg?itok=wqpPHAjj)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R21 102Y XL FSL (R0) (NCS) P-ZERO (NEU) [Audi] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/40 R21 102Y XL FSL (R0) (NCS) P-ZERO (NEU) [Audi]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/09/25/539868_1758759011.jpeg?itok=27SNvqLo)


![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R20 105Y XL FSL (*) P-ZERO (NEU) [BMW] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R20 105Y XL FSL (*) P-ZERO (NEU) [BMW]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/10/28/498871_1761610262.jpeg?itok=askn0zS5)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R21 106W XL FSL (ELECT) (R0) P-ZERO (NEU) [Audi] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 255/45 R21 106W XL FSL (ELECT) (R0) P-ZERO (NEU) [Audi]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/01/05/499843_1736035836.jpeg?itok=4vMwCLaR)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 265/35 R19 98W XL FSL (ELECT) (T0) (NCS) P-ZERO (NEU) [Tesla] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 265/35 R19 98W XL FSL (ELECT) (T0) (NCS) P-ZERO (NEU) [Tesla]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/07/25/499659_1753477814.jpeg?itok=qnzEfwfg)
![PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 265/35 R22 104H HL FSL P-ZERO (NEU) (ELECT) (MO-S) (NCS) [Mercedes] PIRELLI P ZERO (PZ4) S.C. 265/35 R22 104H HL FSL P-ZERO (NEU) (ELECT) (MO-S) (NCS) [Mercedes]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/01/05/508161_1736043051.jpeg?itok=L_D3XR-B)



![BRIDGESTONE DUELER H/P SPORT 255/45 R20 105W XL (MGT) [Maserati] BRIDGESTONE DUELER H/P SPORT 255/45 R20 105W XL (MGT) [Maserati]](https://www.pneugrip.cz/sites/default/files/styles/produkt-vypis/public/galerie/2025/09/07/382461_1757239849.jpeg?itok=fHihh1ea)
