BF-GOODRICH G-FORCE WINTER 205/60 R15 95H XL
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Doplňkové parametry
Popis
Charakteristickým znakem zimy g-Force je o 50 procent vyšší hustota lamel než její předchůdce Winter G. To znamená, že každá pneumatika má více než 2 000 doušek. Zajišťují, že zimní g-Force Winter dokonale zapadá do země a výrazně zvyšuje přilnavost. Kromě toho záporný podíl 33,5 procenta na kontaktní ploše zabraňuje hromadění sněhu v běhounu a zhoršuje trakci. Výsledek: g-Force Winter umožňuje rychlé zrychlení i na zasněžené sněhové pokrývce. Konstrukce profilu ve tvaru šipky účinně odvádí vodu do strany díky kontinuálnímu centrálnímu žebru, čímž zajišťuje větší bezpečnost ve vlhkých podmínkách. Další vyvinutá směs běhounu a větší kontaktní plocha ve srovnání s předchozí pneumatikou také optimalizují jízdní a brzdné vlastnosti. Ve srovnání se zimou G je brzdná dráha zkrácena o 8,5 procenta na ledu a čtyři procenta na sněhu. <br> Všechny pneumatiky od roku 2018 musí být označeny symbolem sněhové vločky (3PMSF), aby mohly být v budoucnosti uznávány jako zimní pneumatiky. Pneumatiky označené pouze M + S lze stále prodávat / používat jako zimní pneumatiky do 30. září 2024, pokud byly vyrobeny před rokem 2018. Na přítomnost symbolu 3PMSF u pneumatik vyrobených před rokem 2018 nelze poskytnout žádnou záruku.
Podobné
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením E až o 12 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.